מדיניות החזרת מוצרים

תאריך הצגת המודעה ותחילת המדיניות 18.2.18 

מדיניות החזרת מוצרים 

  • ניתן לבטל עסקה ביחס לפריט שמחירו עולה על 50 ש"ח, תוך 48 שעות מהמועד בו נרכש ( לא כולל ימי מנוחה)
  • ההחזר יבוצע באותו אופן בו בוצע התשלום
  • לא ניתן לבטל עסקה אשר שולמה בתווי קנייה/ שובר זיכוי/ כרטיס מתנה. במקרה כזה יינתן שובר זיכוי. 
  • ניתן להחזיר מוצר לכל סניפי הרשת בתנאי שהמוצר באריזתו המקורית, לא נפגם, לא נעשה בו שימוש ותווית המחיר לא הוסרה ממנו. 
  • יש להציג הוכחת קנייה: חשבונית/ סרט קופה/ פתק החלפה/ או כל הוכחה אחרת לפי החוק המעידה על ביצוע הרכישה.
  • מוצר שנרכש במסגרת מבצע יזוכה על פי המחיר ששולם בקופה בפועל.
  • לא יינתן החזר כספי/ שובר זיכוי כנגד החזרת מוצר אחד שנקנה במסגרת מבצע משולב ( כגון 1+1 מתנה) ויש להחזיר את כל המוצרים שנרכשו במבצע המשולב.
  • אין החלפות/ החזרות על הלבשה תחתונה ובגדי ים. 
  • מוצרים שנרכשו בסניפי עודפים, ניתן להחליף או לבטל עסקה רק בסניפי עודפים.
  • במקרה של החזרת מוצר בחלוף יותר מ-48 שעות ממועד הרכישה, יוענק שובר זיכוי למימוש באחת מרשתות קבוצת "בריל" ובלבד שהחזרת המוצר נעשתה תוך 14 ימים ממועד הרכישה.
  • בוטלה עסקה שלא עקב פגם ו/או אי התאמה- החברה רשאית לגבות דמי ביטול בגובה 5% או 100 ש"ח מסכום הקנייה ( הנמוך מביניהם).

    לחברי מועדון לקוחות-  ניתן לבטל עסקה תוך 48 שעות מביצוע הרכישה. אם המוצר המוחזר נרכש במלואו בנקודות, יונפק ללקוח שובר זיכוי בגובה הנקודות שמימש. אם המוצר המוחזר נרכש בחלקו בנקודות, יונפק ללקוח שובר בגובה הנקודות ויתרת הסכום תוחזר ללקוח באותו האופן בו בוצע התשלום. חלפו 48 שעות מביצוע העסקה- לא יינתן החזר כספי אלא יינתן שובר זיכוי.